Lalalala...

Fyyy vad trött jag har varit hela dagen! Men det har i alla fall varit rätt softa lektioner.
Tappade bort - troligtvis tog någon det - mitt sudd på syslöjden (måste bara lägga till, NYA sudd, HEMIFRÅN, eftersom skolan tydligen bara ger ut 1 sudd till varje elev?). Jag sa det till min syslöjdslärare och hon var ju hjälpsam som frågade om någon hade sett mitt sudd, men nej såklart inte. Efter det frågade hon om jag använder det mycket. Använder det mycket? Haha, jaa vad ska man säga? "Nej, jag går i skolan och skriver saker hela tiden, men jag skriver aldrig fel".
Nää, slut på gnällandet.
Gick hem till Ida på lunchen. Det var väääääldigt varmt och vi såg maaassa fjärilar!
Sista lektionen  hade jag spanska. Jobbigt... Vi skulle räkna högt, 7, +7, +7, +7, +7, o.s.v.. Som om det inte är nog med huvudräkningen så måste vi ju säga det på spanska också. (Ooops, började visst gnälla igen...)
Nu tar batteriet slut så nu måste jag sluta skriva för jag orkar inte ladda det, hehe. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback