Sjuttio år.

Idag skulle min morfar ha fyllt 70 år. Så nu tar vi en tripp till hans grav för att tända ett ljus. Hann aldrig träffa honom vilket var väldigt synd...
Förresten så sitter jag här och käkar Fisherman's friend i hopp om att min hopplösa hosta ska gå över. Fy tusan alltså. Hostar nästan precis hela tiden. (Väldigt intressant va?) Men i alla fall.
När jag ändå håller på och skriver så vill jag bara fråga; Vilka ska titta på Melodifestivalen ikväll? Känns som att det inte är någon som gör det nu förtiden! Själv så ska jag sjävlklart titta på det ;) Klart att man måste se vem/vilka Sverige skickar till Tyskland & Eurovision det här året. Tycker faktiskt att Christian Walz skulle kommit till final! Hans låt var ju bäst...
Christian Walz - Like suicide

Kommentarer
Louise

Min morfar är också död .. Men jag kände honom knappt :). Synd att jag aldrig lärde känna honom. Men, men.

2011-03-12 @ 19:09:37
Tova

Ska också kolla på melodifestivalen ikväll!

Tycker också Christian Walz skulle gått vidare! Hans låt var jättebra!!

2011-03-12 @ 19:15:29
amanda

Jag skall också kolla på melodifestivalen, Hejar inte på någon speciell precis.. de flesta är så dåliga :b Men jag menar, Melodifestivalen har blivit mycket dåligare under alla år,när man var lite kollade man jämt, men nu blir det bara sällan man ser det .. Det blir tråkigare och dåligare artister och låtar. Så många nya kommer in i bilden som man aldrig ens har hört, det är nog därför melodifestivalen börjar bli tråkigt.. Och all data gjort musik, dåligt dåligt :b

2011-03-12 @ 19:17:05
URL: http://trollshettisarna.blogg.se/
Josefine

Jag ska nog kolla ikväll, har ingen aning vem jag hejar på, har inte kollat en enda gång. :)Men tycker det brukar vara kul att kolla i finalen iaf :3

2011-03-12 @ 19:26:57
Olivia

Klart att man kollar på Melodifestivalen! Det är ju det bästa på lördagar, plus att det är så mycket bra musik.

Jag tycker att Swingfly ska vinna! Han är bäst!

2011-03-12 @ 19:28:08
URL: http://lovleyflower.blogg.se/
Mirjam

Vem tyckte du skulle vunnit melodifestivalen? Var det rätt att Eric Saade vann?

2011-03-12 @ 22:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback