Pannkakor hos mormor.

Hej på er mina fina läsare. Även om ni bara är 20 st... ;) Har spenderat dagen hos min kära mormor. Pannkakor och bullar är inte helt fel när man är sjuk. Inte när man är frisk heller för den delen... Mormor och mamma övertalade mig även att ta Bisolvon. Undrar om det var så bra att lyssna på de. Funderar på om det var kräkmedel eller något liknande i det för just nu känns det som jag är på väg att spy av allt hostande, som det tycks ha orsakat. Nejnej, så dum är jag inte så att jag verkligen tror att det var kräkmedel i det men... Slutpratat om hostmedicin nu för det är verkligen ett tråkigt samtalsämne.
Mina kära familjemedlemmar skrek alldeles nyss att chilin som vi (läs: de) planterat hade kommit upp. Måste gå och kika på de nu så nu dröjer det ett tag tills ni får en ny liten berättelse om mitt intressanta liv. Hare bäst!


Oredigerad bild.

Har suttit och tittat på lite sommarbilder och guud vad jag vill ha sommar nu! Känner att alla säger det, men det skulle verkligen vara super. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback