Det snöar...

Fy tusan för snö! Det är ju meningen att den ska försvinna nu, inte komma mer av den..
I alla fall så har jag precis ätit lasagne och vitlöksbröd. (Av någon anledning känns det som att jag äter hela tiden..) Men det var ju gott och bra på alla sätt och vis förutom att jag blev proppmätt, vilket resulterade i att jag inte fick i mig någon glass!! Glass är väl det minsta jag behöver just nu men det skulle vara så gott...


Jag tycker att det är skitsvårt att fota småfåglar! De flyger iväg så fort kameran kommer fram... MEN när de väl lyckas sitta kvar, jaa, vad händer då? JO, då är det en pinnjävel ivägen! :( Synd att jag inte är PRO på att redigera bort grejjer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback