Baka baka liten kaka.

En blandning mellan chokladkaka & kladdkaka... Lite halvt misslyckad kan man ju säga att den blev, menmen.
Jag och mamma tog oss en varsin bit och gick och satte oss ute på den soliga altan. Det var faktiskt riktigt varmt när det inte blåste.


Ziri var lite skeptisk men kom ut till slut..
Hon är inte så läskig som hon ser ut. Bara ibland. Jag lovar. Bilden ser ju ut att vara tagen direkt ur en skräckfilm, haha! Nejdå Ziri, så elak ska jag inte vara.. Fast jo. Vad grisig hon var i ögonen förresten :(


Tog faktiskt fram de nya Conversen också. Vita som snö är de! För tillfället i alla fall... Köpte de på Lager 157 för några veckor sedan. Väldigt billiga var de. Kostar ju 700 kr i vanliga fall, men alla converse kostade bara 400 kr där! Trots att de är äkta och allt. Så det är var ju toppen.
Mina svarta är ju inte riktigt lika fina som de här kan man ju säga... 


Kommentarer
Louise

Vart hade du köpt dom? MÅSTE HA :) Eller är dom kanske slut nu? Jag älskar converse, snyggaste är dom vita ;)

2011-03-12 @ 19:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback