I know there's sunshine behind that rain.

Hej på er. Guuud vilken underbar dag det har varit idag (a) 3 lektioner bara! Hade sovmorgon till kl. 9.00 men när jag kom till skolan så var visst Britt-Marie sjuk så vi hade visst ingen SO (YEEEEEES!) Blev 3 timmars hål (1 SO lektion, lunch, en till SO lektion + lite rast emellan..) Då gick jag och Jolin hem till Ida, som var sjuk och inte öppnade dörren???!!!!!!!. Efter det så gick vi till Jolin. Vi bakade muffins, tittade på Alice i underlandet, käkade och sen var det dags att gå tillbaks till skolan ha Engelska, NO och svenska. Inte så ansträngande faktiskt.

Efter skolan åkte vi in till stan och hämtade mina linser. Passade på att gå i några affärer också. Hittade faktiskt en stickad kofta och ett par vinterskor. Nej, nu ska jag dra för när som helst börjar handbollen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback