sunshine in my soul.

(Tog ett random typsnitt som rubrik, haha!)
Gud vad jag är dålig på att blogga...
Har i alla fall hänt rätt mycket sen sist. Igår var jag och Ida och tittade på någon teatersportcup där Josse var med. De kom sist meeeeen, det gör inget för de var jätteduktiga ändå ;)
Giraffen som fick flera ton hudlotion i ansiktet för att den hade halsfluss... (?) HAHAHAHAHAHHAHA!
Sen tog jag och Ida bussen hem. Vi satte oss längst bak och sen kom det en alkis som hade köpt kebab och han hade en katt som kunde prata och allt vad det nu var... Sen ville Ida gå och sätta sig någon annanstans så det gjorde vi. Tyckte så synd om han stackarn!
Vet inte om ni förstår nånting av det jag snackar om men.. haha.


Har fotat lite Doris-bilder också :) Här är en av de!


Skola imorrn... Bläääk. Nä, nu ska jag dra! Farväl människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback