Yeah.

Nu funkar min dator igen! Den fick något virus men det fixade sig till slut, hehe...
Nu kanske ni undrar vad jag har gjort när datan inte har funkat (eller så kanske ni inte alls har undrat det men jag bertättar det ändå) Jag har fotat rätt så mycket, varit med Engla och varit hos veterinären med Ziri. Stackars kissemiss! Det började med att vi skulle kastrera henne men sedan ringde veterinären (Ulf!) och sa att hon hade livmodersinflammation också. Tänk om vi inte hade tänkt kastrera henne, då hade vi ju aldrig kommit till veterinären eftersom hon har betett sig precis som vanligt. Så då skulle det väl vara för sent att göra något åt det och hon skulle inte finnas, huhu. Men hon mår bra nu. Hon ligger bredvid mig och låter lite som en gris...


Gräs är ju också trevligt...

Kommentarer
Olivia

Stackars Ziri... :( Hoppas att det är bättre med henne nu då. :}

2011-04-23 @ 15:11:00
URL: http://lovleyflower.blogg.se/
Ida

ja, gräs är jättetrevligt :D

2011-04-23 @ 20:48:59
URL: http://sugproppsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback