2 september

2:a september redan?! Shit vad tiden går fort...
Har precis käkat frulle. Te och ett par rostmackor. Är lika sjuk fortfarande. Om inte sjukare D: Vet inte om jag har fått nån öroninflamation nu också. Kunde inte sova igår för det gjorde så sjuuuuukt ont i örat ._. Just nu är det som om jag är täppt i örat (?) o.o Jaja.
Igår kväll var det i alla fall finalen av So you think you can dance. Självklart var jag tvungen att titta på det :] Lauren vann. Jag tyckte faktiskt inte att det spelade någon roll vem som vann. Av Kent och Lauren alltså. Tycker att de båda var riktigt duktiga :)
Nu har jag inget mer att skriva, haha. Ha de braaa.


Vill inte ha vinter :c | Lite... väl starka färger kanske... men whatever.




Som jag har letat efter den där jäkla fonten, haha. När jag väl hittade den så kostade den pengar o.o Men tack vare Nattiz så har jag den äntligen! ♥ Carpenter ICG...

Kommentarer
Ida

Haha, det var intressant :)

2010-09-02 @ 17:41:01
URL: http://longwaytohappynyappy.blogg.se/
Ida

Sv: haha, ofta det fanns. Annars hade det ju varit ganska bra ju ;)

2010-09-05 @ 14:32:23
URL: http://longwaytohappynyappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback