buenas noches mis amigos

God kväll mina kära bloggläsare! (Om jag nu har några kvar vill säga..)
Har, som ni har märkt, inte bloggat på ett tag. Har ingen ursäkt för det.. Har väl helt enkelt inte orkat. Men nu minsann ska jag nog allt börja göra det igen!
Skolan har väl varit okej idag. Killarna ställde tillbaks klockan med 30 min på syslöjden. Vår lärare gick på det, så vi fick sluta 30 min tidigare än vi skulle gjort (lättlurad syslöjdslärare..?)
I alla fall så gick vi hem till Emma i det här jäkla snöovädret och käkade nudlar. Sen skjutsade Emmas mamma tillbaks oss till skolan för hon var ändå hemma.

Förresten, igår spelade vi innebandyturnering. 7B vann (ovanligt?), vi kom 2:a och 7C kom sist. Eller så såg det i alla fall ut för tjejerna. Killarna i 7B vann, 7C kom 2:a och killarna i vår klass kom sist...
Tycker att det var rätt bra jobbat att vi kom 2:a Vi var ju bara 7 personer (1 avbytare) och de andra var dubbelt så många.

Nej, men nu får ni ha det så bra, heeejs.


Kommentarer
Ida

:D Du bloggar igen :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

2010-11-25 @ 18:52:35
URL: http://sugproppsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback