WAVIN' FLAG

Tjenixen. Jag, mamma, Jens och mormor har varit och spelat minigolf idag. (Mormor spelade inte) Det var 2 barnfamiljer som också skulle spela så vi började från fel håll. Skulle vi ha börjat från bana 1, som de gjorde, skulle vi fått väntat på de i 100 år!
Mamma vann, jag kom 2:a och Jens kom 3:a. Jag fick faktiskt en hole-in-1! Duktigt va? (; Haha, kul var det i alla fall. Efter det så köpte vi glass (a) Sen när vi ändå var nära Gnesta åkte vi och hälsade på min kusse Eve. De ska få en liten söt kattunge snart, aaw :']
JAAA! NU ÄR DET VM-LÅTEN PÅ RADION! 8D *DANSADANSA* HAHA, JAG VAR TVUNGEN. JAG GILLAR CAPS LOCK OM DU INTE HAR MÄRKT DET.  
Jaja, seriöst nu. Har inget mer att skriva haha. Oj, är klockan redan så mycket?! Jaja, ha det riktigt najs nu 8)


Kommentarer
Adina

Riktigt fina bilder!§

2010-07-01 @ 20:21:51
URL: http://adinis.blogg.se/
Olivia

Jag skanar dig Linnea!!! Vet du hur det känns att inte ha pratat med dig på typ 100 år?! Fy faan! Vi MÅSTE göra någonting någon dag! Älskar dig syster! :)<3



Kramis Olivia

2010-07-01 @ 20:58:12
URL: http://lovleyflower.blogg.se/
Idaa :D

Jag WM låten på hjärnan. Jag har gått omkkring och sjugt den heeela dagen. Jag var ensam hemma och sjöng sååååååhääääär högt. Det vissade sig att grannarna var ute och jag hade visst glömt stänga fönstret xD

2010-07-02 @ 00:39:26
URL: http://longwaytohappynyappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback