första december.

Äntligen fick jag öppna första luckan i min chokladkalender! Som jag har längtat ;) Tiden går riktigt fort. Bara 23 dagar kvar till julafton! :D Skoldagen har varit rätt bra faktiskt. Inga jobbiga lektioner alls. Vi hade ingen musik idag heller (YES!)
Ååh, fryser ju ihjäl i denna kallhet. (Kallehet?! Kan man säga så...?) 18 minusgrader. Brrr... Inte har jag några snygga vinterskor heller. Måste hitta ett par fodrade gympadojjor.
Känner mig sugen på att rita något. Får väl se vad jag kan hitta på.. Blir bilden inte för ful så kan jag lägga upp den här ;)


Kommentarer
Ida

2010-12-02 @ 17:04:19
Ida

lägg upp den :D

2010-12-02 @ 17:05:36
URL: http://sugproppsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback