USCH OCH FY OCH BLÄ!

Stannade hemma från skolan idag.. Är sjuk. Ont i halsen, snorig och nyser som en jag vet inte vad.
Haha, det var lite konstigt, för jag drömde att jag fick sms. Tror att jag halvsov lite, för jag fick sms på riktigt också. Det var Ellinor, jag bah, shiiiiiiiit jag glömde säga att jag inte kunde gå med henne och Engla idag. Men som tur var så var klockan bara 7.25 så det var 10 minuter kvar innan "vi" skulle gå.

Haha, tråkigt inlägg men finns inget kuligt att skriva om just nu :> Eller, joo juste, jag målade igår (a) Våran lilla bod. Haha, när jag skulle måla själva knuten, högst upp, trillade det ner en bagge på min hand. Jag vet inte om ni vet hur rädd jag är för småkryp? Dem är ju såå äckliga! I alla fall så skrek jag väl så hela området hörde, haha ;)


Har inga nya bilder så det fick bli en bild på Minisen för han är så söt :']


Juste! Bilden från när vi red vid den stor vattenpölen 8) Strunta i min hållning och mitt ansiktsuttryck, haha xD Och jag är mycket väl medveten om att mina skor inte är bra att rida med :c

Kommentarer
Ida

Mohaha när du är sjuk så bloggar du iallafall xD var bara jag, jolin, cassandra och elli av tjejerna i skolan idag :O

2010-08-30 @ 17:43:15
URL: http://longwaytohappynyappy.blogg.se/
annanas

ha, jag var också sjuk ,ont i halsen, roligt vi är typ alltid sjuka samtidigt XP plus att jag glömde messa ellinor att jag var sjuk xD

2010-08-30 @ 20:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback