SPOTIFY TEST (a)

The Spotify Test! Snodde från Ida (a)

Du gör såhär: Ta listan som du tycker är allra bäst, Den måste ha över 24 låtar och tryck på "shuffle" alltså slumpa, sen trycker du på next och skriver in låtnamnen!

Hur mår du idag?
Cooler than me

Kommer du komma långt i livet?
Paradice

Hur är skolan för dig?
Hold you in my arms

Vilken är ditt livs themesong?
Love me


Vilken är din livshistoria?
Who says

Hur ser din framtid ut?
Wonderwall

Hur blir din morgondag?
New love in town

Vad är det bästa med dina vänner?
One less lonley girl

Vilken sång beskriver dig bäst?
How to save a life

Hur ser ditt liv ut just nu?
Pieces

Vilken låt kommer spelas på din begravning?
So big

Hur var du som barn?
U smile

Hur ser världen på dig?
Rising girl

Vad tycker dina vänner om dig?
Breakeven

Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
I'd rather be with you

Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Up

Hur blir du igenkänd av folk?
Rising girl

Vilken är din livsfilosofi?
Where are you now?

Vad tycker dina föräldrar om dig?
Love in this club

Tycker andra att du är attraktiv?
Angel

Vad kommer du säga när du gör slut med någon?
A lonely September

Kommentarer
Ida

:D

2010-08-17 @ 20:35:42
URL: http://longwaytohappynyappy.blogg.se/
Olivia - foto&min vardag

Hur lägger du till den där sakenpå din header som sitter framför bilden av dig som är ut klippt?? Jag har nämligen photoshop och jag antar att det borde fungera i elements 8 också...



Kramis Olivia



Ps. Följ gärna min blogg via bloglovin och ring mig imorgon, onsdag!!!

2010-08-17 @ 21:48:51
URL: http://lovleyflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback